måndag 5 november 2007

Illa

Ja nu är det illa..
magsjuk och massa måsten att passa... isolerad i min lilla lägenhet utan sällskap... Ingen Mr Mister att gosa med...
Det enda jag förhoppningsvis har att se fram emot är en natt utan uppkastningar! Underbart värre... Inte alltid så glamoröst det här livet man lever...
Måste bli frisk snart... går inte det här, jag har så trååååkigt!
Nä.. vila lite nu i hopp om att kanske somna... och må prima ballerina när man slår upp de blå igen.. man kan hoppas, man kan hoppas...

1 kommentar:

Linda sa...

Hej ...så du har pojkvän du..? vad gullig han verkar vara..haha..frågade chans på dej..gulligt.
Skulle vara trevligt att träffa honom som lyckades fånga ditt hjärta, måste jag säga.
Jag tänkte komma inte nu till helgen, men nästa..kan du inte försöka att vara ledig..åtminstone på Lördagen..så vi kan träffas och uppdatera lite i livet?
Jag träffar ju fortfarande prins charmig senast i torsdags förra veckan..shit ´pommfritt !! jag har så mycket att berätta.
Och jag har bytt till tre nu och använder nummret...du har det kvar va?
kram ...jag ringer när jag får tid