måndag 10 september 2007

Nybörjarbloggare

Vad ska man egentligen med en blogg till...?
Vem i hela friden skulle vilja läsa om mina filosofiska funderingar jag har kl tre på natten, eller tentaångest...också kl tre på natten...Eller de ofantliga klädkriser som iband kan uppstå, oftast tidigare än kl tre på natten... förhoppningsvis!
Kanska av samma anledning jag läser mina vänners och andras bloggar. För att det är ett fantastisk medel att hålla sig ajour med hur det står till med ens vänner som bor kors och tvärs över hela Sverige. Så nu har jag bestämt mig för att ingå i bloggandet... vi får väl se hur det går! Önka mig lycka till! LOVE!

1 kommentar:

Linda sa...

Tjo..min vän..och jag vill vara den första som lämnar en kommentar...
ska bli intressant att läsa din blogg i framtiden...nice

kram