onsdag 4 februari 2009

Kom och killa mig på ryggen, ruff ruff ruff ruff!

Det är så underbart, när du killar mig på ryggen, åh så rart vi har´t...
Ruff ruff ruff ruff...

Vad som helst kan hända i Twilight Zone... Folk som citerar Rober Broberg dagen efter och när man kan gå in på sitt eget rum och vara deprimerad! Ruff ruff ruff ruff!

Jag har tydligen lyckats med mitt mission jag satte ut för mig sjäv detta år.
En ung, sexig, söt, snygg bitchig blondin som jag kan väl inte annat än lyckas? Jag är ju verkligen the toast of Twilight Zone, åtminstode borde jag vara det, för jag är ju bäst och skulle någon säga något annat så kör jag väl bara på med min vanliga bitchiga stil, typ något i stil med: Fuck off, I´m fabulous!

Agsressivt? Jag? Nee...
Jag är ju bara Gro. Jag är den jag alltid har varit (med några få ändringar av mitt yttre, som naturligtvis påverkat mitt inre, men jag har ju inte bytt personlighet helt plötsligt. Nej, bara vissa ändringar i sömmen har gjorts). Naturligtvis har -30 kg påverkat mig, männen verkar gilla mig mer, sexet har blivit bättre, drinkarna har blivit gratis, dricksen ges i större summor o.s.v. Men det är ju också det priset man får "betala" när man rättar till sina yttre sömmar.

Men vad händer med personer som förändrar sitt yttre?
I TZ verkar det vara en bra sak om man går upp 15 kg och blir ful. (man blir inte ful per automatik bara för att man går upp 15 kg, med "blir ful" menar jag slutar bry sig om sitt yttre). Vad händer då med mig, som gått från söt, till bombnedslag? jag är ju verkligen något att se. Vilka dömer mig då?
Och vilka har just nu, under tiden de läst denna text, just dömt mig för att jag referarar till mig själv som ett snyggt, sexigt bombnedslag?
Och vad är det ni egentligen dömer mig för?
So long friends