onsdag 22 april 2009

fånig fånig fånig!!

Japp, det är precis vad jag är...
Det är verkligen märkligt det här, men jag är fånig! Löjligt fånig!
Word of the day: fånig!
Ska vi ta det igen? jag är så fånig!
Jag förstår inte vad det är som händer, det är löjligt, absurt, omöjligt och idioti in absurdum. Men va fan, det kan det vara värt för att få vara lite fånig för en kort tid. Man får väl passa på innan verkligheten slår en i huvudet som den västa armageddonmeteoren! och när den korsar mitt livs bana så är det slut med fånigheten för den här gången. Och jag vet att det händer alldeles för snart. Nu har jag geggat in mig i en massa metaforer och liknelser så jag knappt vet vad jag menar själv...

eloge till alla de som vågar skiva "puss" för första gången i ett sms.
Älska mer :-)

Inga kommentarer: