måndag 6 april 2009

Med lite tur är han 22

Men ne, tur ska man ju inte ha! eehhh..
Fövisso hade jag tänkt att jag skulle sluta träffa emotionellt dysfunktionella män ur vilse i pannkakan-gänget, som inte kan binda sig, är livrädda för seriosa förhållanden och har ett bekräftelsebehov lika stort som en blond 18-årig bimbo med silikonbröst. (ja, det kan va så att jag har viss erfarenhet av förhållanden med just sådana män.. men om jag tänker efter är det bara en man..)
Jo, men nu är det så att jag har slängt mig in i dejtindjungeln igen. Och det känns ganska bra. Inte för att jag egentligen vill träffa någon, för det vill jag inte. Inte just nu. Men det känns bra att börja dejta igen, utan en massa höga förväntningar. Men att vara där ute igen känns helt ok.. I alla fall idag!
Om jag tänker efter kändes det ok i går också. Och förhoppningsvis i morgon med!
Framsteg i fart av en snigel, men va fan, det går framåt i alla fall. Hoppas alla mina spöken verkligen håller på att lämna mig nu! För jag känner att jag är på G! Med alla problem, spöken m.m ur världen för tillfället går jag nu och lägger mig!
Häj mä er!

2 kommentarer:

ida e sa...

hej Världensgoastegro!! nu hittade jag dig allt i bloggdjungeln...har med andra ord googlat ditt namn! nu ska jag bara uppdatera mig om dig å ditt liv..de senaste åren!!

ida e sa...

du ska inte va ledssen før att du är ute i dejtingdjungeln..njut i stället..du vet inte ordet av så sitter du oxå hemma och kramar kaffekoppen med snoriga ungar och en gubbe som jobbar før mycket.. skulle g¨arna byta ut kaffet mot cosmopolitans, innetofflor mot nya platåpumps och icakassar mot kuvertväska...hehe..men min tid kommer den oxå...bara minstingen blir lite større så är det mi tur att resa åka på fester och shopping med champagne !! så det så!!

Ska du på återträffen i sommar?? puss puss