måndag 8 oktober 2007

Partyhelg i Hufvudstaden

Så va det måndag igen och man sitter här och begrundar vad man gjort, inte gjort, kunde gjort annorlunda, borde eller vad man kanske inte borde gjort...
Hur som helst, gjort är gjort och man kan inte göra något åt det nu i alla fall.
Lyckligtvis har jag ingen som helst Ågren över helgen som gått. Jag och min underbara kusin gjorde hufvudstaden lite farligare än vanligt i lördags. Va på Galways och dansade och drack drinkar och öl och shots om vartannat!
Vad som gjorde just denna visit till sthlm lite mer annorlunda än vanligt var att vi campade i Kents lägenhet... Kent bor inte där längre så det fanns inte så mycket som en penal där... så vi fick snällt plocka med liggunderlag, täcke, kudde, toapapper, plastmuggar, tvål, handuk, ja ni hajjar. Aldrig har jag sovit så skönt som den natten, på ett hårt golv med bara ett liggunderlag... kan det va så att jag va utmattad av en natts dansande och drickande och sov så skönt på grund av det? ja det får vi väl aldrig reda på antar jag!
Annars får jag lov att säga att det var en ovanligt "snäll" helg... Inga tokigheter i våra mått mätt i alla fall! Roligt hade vi, som bara Friden och jag kan ha!
Så här pigga och glada va vi i början på kvällen... inte fullt så söta klockan 04:00...



Fredagen var inte så tokig den heller. Var på bio och efter det gick vi på rödvinet i hemmts lugna vrå! och spriten också för den delen...
Tror jag och Frida somnade halv sex på morgonen, efter en timmes fnittrande!
Så kan jag meddela att jag från och med i morgon inte längre behöver sova som en ostbåge... Min säng kommer i morgon! Äntligen!
Inte haft några fler katastrofdejter och har inga planerade heller. Vad jag vet :-)
Unil next time!

Inga kommentarer: