söndag 28 oktober 2007

Vill du suga på mig?

Min underbara gudson frågade mig det i fredags!
Han matade mig med popcorn, och tyckte nog att jag skulle suga på hans fingrar, eftersom de var alldeles kladdiga!
Han är en underbar liten pöjk!
Så, helgen va så där... Underbara Ida var ju här, och det var ju helt underbart att träffa henne igen! Men i övrigt har jag åkt på samma sjukdom som alla andra haft under veckan, någon konstig form av magsjuka... Inte roligt. Men det verkar vara kortvarigt... Mår redan bättre, trött och lite lätt illamående bara.
Innan jul ska vi åka o hälsa på GosIda så vi får lite mer tid tillsammans. En helg är ju så kort!
För 15 minuter sen lyfte i alla fall det där jävla planet från Skottland med mitt pojkvänsmaterial förhoppningsvis ombord...
Jag har saknat honom, längtat efter honom, tänkt på honom... han har funnits i maina tankar i princip 24 timmar om dygnet. Det har varit 4 långa dagar utan honom! Så jag är i alla fall klar över mina känslor för honom, eftersom jag verkligen saknat honom. Inte för att jag tvivlat på jag skulle sakna honom, men nu vet man att det är på riktigt... Gud vad jag yrar, men det är ju det jag gör bäst...
Så jag ska väl yra vidare och vänta på att pojkvänsmaterialet kommer hem...och hoppas på att vi hinner ses en stund i kväll, om han inte är för trött och jag fortsätter att må bra...
Må gott!

Inga kommentarer: