lördag 16 februari 2008

Nja...

Ledsen, stressad men trött, känner mig deprimerad, ensam... Fast jag är ju inte ensam, har ju massor med vänner, men ändå... Ibland kan man känna sig som om man inte duger till någonting i världen. Dum och trög, ointelligent, ful och tråkig... Nja.. jag vet inte ja vad tusan meningen med det här livet är.. Kan det vara så att det är den snabbt nalkande tentan som ställer till det i huvudet?
Interbedömarreliabilitet? Validitet? Operationalisera? Box-plot-diagram? Va? Va fan? Vad är meningen?
Det är lördagkväll och jag kan inte koncentrera mig på något annat än alla jävla begrepp och det knyter sig liksom i magen varje gång jag kommer på något begrepp jag inte kan förklara på rak arm.. Prestationsångest? För stor press på mig själv? Nja.. kanske.
Ska nu återgå till att göra precis ingenting förutom att må illa och ha prestationsångest...
Fantastisk aktivitet så här på lördagskvisten...
LOVE

1 kommentar:

Vildängel sa...

Älskade du.. Ja vill att du ska må bra o stråla som solen.. Jag hoppas att allt de där går över så fort tentan är avklarad.. *älskar*