fredag 29 februari 2008

Skottdagen!

Och inte har jag friat! Nu får jag snällt vänta i fyra år innan jag får möjligheten igen.
Mister tyckte att det skulle passa om åtta år, men om vi fortfarande är tillsammans om fyra år, och vi fortfarande inte pratat om så mycket som en tillstymmelse om giftemål, då är det fan på tiden! Jag blir ju inte direkt yngre och man kan ju inte vänta huuuur jävla länge som helst.
Om jag skulle få för mig att fria om fyra år, då är jag 29... och det går ju inte i en handvändning att planera och fixa inför ett bröllop, så det kanske tar ytterligare ett år eller två efter själva frieriet... då är jag ju över 30! Tänk då om jag skulle vänta ytterligare fyra år.. nä fy fan det går inte!! :-)
Men det är allt en jävla tur att det är hela fyra år kvar! =)
Undrar hur många kvinnor det finns därute som friat i dag, och undrar hur många av alla dessa kommande äktenskap som kommer att sluta i skilsmässa? *sjunger* Always look on the bright side of life, la la, la la la la la la!
Nu är det dags för mig att sussa lite.
LOVE

1 kommentar:

Sandra sa...

hemlig o hemlig...inte riktigt vetat själva riktigt tror jag...

Duuu!!!! Ringde dig förut, men inge svar :( Tänkte ju diskutera detta faktum att vi fått inbjudan till "tio år efter nian" YiHoooooo!!!! =)