onsdag 5 mars 2008

Min Mister har börjat blogga!

Japp, helt sant!
Tycker det är jätteskojjigt! Lite ovanligt med killar som bloggar på fritiden. Annars är det nog mest kvinnor som har behov av att blogga, skvallra och delge sina åsikterpå det här viset, så länge man inte heter Perez Hilton då förståss! Tycker det ska bli spännande att se vad han har att säga om livet! Så nu flickor får ni en till blogg att kika på, länkar hans sida där alla andra är länkade. (Vet att du GoseIda kommer att vara sååå nyfiken *s*).

Fler nyheter är att jag äntligen kommit igång med träningen. Har varit igång i en vecka ungefär och det känns helt jävla underbart! Det va så länge sen jag kom igång med det på riktigt. Man blir så mycket piggare och får så mycket mer energi, och det kan jag behöva! (Dock inte på kvällarana, det är ju fortfarande stört omöjligt att sova då!).
Dessutom har jag lovat Mister att jag ska börja springa med honom.... Hmm... det vill jag lova kommer att bli en syn för gudarna. Jag har extremt dålig kondition. Har aldrig någonsin idkat denna idiotiska träningsform. Men men, det är väl aldrig dumt att prova något nytt och utmana sig själv då och då.

Fick nyligen inbjudan till klassfest också! 10 år sen vi gick ur 9:an... Åren går och vad har man gjort egentligen? Man får sig en tankaställare.
Visst har jag jag haft kul i 10 år men sen då? Jag har tagit mig genom gymnasiet och efter mycket om och men med ganska bra betyg. Lyckats ta mig in på universitetet och klarat mig hittills. Jobbat på restaurang, café, jobbat på anovo, casco, maxi, sålt prylar som telefonförsäljare, varit seglingsinstruktör, vikarierat som lärare på mellan och högstadiet, kulissmålare och en massa andra korttidsarbeten...
Har aldrig bott i en och samma lägenhet i mer än ett och ett halvt år sen jag flyttade hemifrån när jag var 15. Det säger ju en del om en som person. Jag är nog en gansla rastlös själ...
Undrar när jag ska hitta någonstans att stanna upp och stå still...

1 kommentar:

Vildängel sa...

haha.. o yessss.. Nu blev Ida nyfiken.. Sprang in där som en skållad råtta.. *ler* Äntligen får man se mer av din Mister!! Gött.. Men vem e den andra kickan som e länkad på din sida?? *love*