lördag 29 mars 2008

Förnuft efterlyses... som vanligt

på fyllan..
varför verkar man ständigt tappa bort det där sunda förnuftet när man är på fyllan??
jag vet inte...
Mr Mister.... varför blir det alltid så fel?
Jag tycker om honom så in i norden mycket, men varför blir det alltid så fel? Kanske för att man är så in i norden rädd för att det just ska bli så fel?? Jag vet inte...
Jag vill va med honom... jag tycker om honom så mycket att det gör ont ibland...
Tillsammans med honom ser jag en framtid.. en framtid med möjligheter och lycka.. Men varför i helvete ska allt va så komplicerat?
Ja ja, det är väl så det ska va antar jag. Livet ska va inte alltid vara lätt. Det gäller att se tiden an, och säga JA till livet!

1 kommentar:

Vildängel sa...

Va har nu hänt i fyllan o villan?? Ni får lära er att hantera både spriten o varandra med spriten i kroppen på rätt sätt.. Puss