torsdag 13 mars 2008

Varför?

Man ska akta sig för att önska sig saker, de kan mycket väl slå in...
och när de väl gör det, då är man förmodligen på en helt annan plats än vad man var när man önskade... Blev invecklat som vanligt. Kontentan: Önska försiktigt!
Må gott

Nu är det kvällen och jag laddar för fullt inför kvällens match mellan Färjesta och Frölunda...
Nu jävlar! Hoppas att det går bättre den här gången... 35 sekunder my ass!!! Tyvärr har vi ingen Jensen med oss med den största och högsta pipan i dag, men vi flickor får väl klara oss ändå! =) Folkhopen brukar ju trots allt skingra sig även för min lilla röst mot tredje perioden! Tyvärr har jag en jäkla träningsvärk i armarna, så jag vet inte hur jag ska orka stå och hoppa och skrika och klappa händerna i två timmar, men det ger sig nog!
Puss till Påsk!

Kom hem, glad och med massa energi eftersom Färjesta slog gubbarna från gbg!
Slog mig ner framför datorn... till "It´s complicated" Va? Varför ens skriva så när det inte är så? Morrr...

3 kommentarer:

Sandra sa...

kufiskt =)

Vildängel sa...

Mkt knasigt skrivet.. ida vill veta nuuuuuuuuuuuuu

Sandra sa...

Det tycker jag....Är ledig imorrn om du är saugen...