tisdag 15 januari 2008

En vanlig helg i lilla Hålan

Började väldigt bra med att min mormor "söp ner" mig på två glas vin...
Hade inte sovit på 36 timmar, eftersom jag hade haft tenta på fredagen och fick panik torsdag kväll... Ingen sömn den natten...
Skulle hem till min Mr Mister och mysa på kvällen, men kom inte dit förrän klockan va halv tio... Men jag tro inte det gjorde så mycket eftersom han hade besök...
Mer vin och en hemsk skräckfilm som jag fick dödsångest av.. Trevlig kväll... =)
Hela lördagen spenderade vi i sängen med en varsin bok... Mysigt. Läste ut Larssons kriminalroman, hur bra som helst. Den satte jag genast i händerna på Moster. Hon gillar ju sådana där böcker, så hon kommer att älska den här!
Längtar efter att få ägna mig åt del två så snart som möjligt.. ska bara fixa tentan först!
Lördag kväll spenderade jag med att dricka vin hemma hos Moster för att sen gå och gratulera Per som fyllde år. Sen bar det av till Jurassic Park... Vad jag nu skulle dit och göra, men Moster satte mig och sig själv i en taxi och så va det inget mer med det!
Söndagen hade jag önskat att jag spenderat sovandes hela dagen, men släktmiddag stod på schemat så det va bara att snällt gå upp vid tio. Egentligen inte så tidigt, men nog så tidigt om man är trött och aningens bakis!

Men jag har visst för mig att vi hade väldigt roligt i alla fall!

Jag tog ca 15 bilder... det här va den enda med liiiite skärpa.. naturligtvis på mig och Helena =) Ett och annat foto på en sko, dansgolvet, skogen, en och annan lyktstolpe (hade tydligen en fascination för lyktstolpar i lördags) och på Stefan... i alla fall tror jag att det va Stefan.. det syns inte så noga =) Man är ju en sådan mästerfotograf efter fyra glas vin! Det var några fler väl tänkta tankar som jag skulle dela med mig av till omvärlden, men jag måste återgå till tentaskrivandets underbara värld, så jag tror jag får återkomma...

Spriten räddar folk från sporten!

*love*

Inga kommentarer: