onsdag 9 januari 2008

Jag kan inte sluta!

Läsa! =)
Vem hade kunnat tro att lilla jag skulle fastna i en kriminalroman?? Jag tycker ju inte ens om kriminalromaner, men nu kan jag knappt lägga boken ifrån mig!I natt vände jag och vred på mig så försiktigt så försiktigt så att inte min Mister skulle vakna och släcka lampan och säga åt mig att jag ska sova!
Det va ju han som köpte den till mig i julklapp... Så han får ju skylla sig själv att jag ligger och läser på nätterna =) Han får köpa sämre böcker till mig.
Det är så svårt att hålla koncentrationen på kurslitteratur när den där andra boken ligger och retas. Det är "Män som hatar kvinnor" jag läser ev Stieg Larsson... än så länge är den mycket mycket bra, så jag rekommenderar er att läsa den! Då får ni ett par timmar spektakulär underhållning.
Nu ska jag lägga undan skolan en stund och sjunka ner i min lilla kriminalroman.. får se när jag återvänder till nuet...

1 kommentar:

Vildängel sa...

Nu måste ja ju klia mig i huvet.. De finns en mister.. men under din bild står de att du är singel.. *förvirring* Puss