söndag 27 januari 2008

Tasch, spajk!

Söndagkväll... äntligen hemma!
Har spenderat helgen i sthlm med min Mr Mister, hos hans bror med flickvän.
Vi har haft det jättebra. Misters bror och Mister själv är så otroligt lika i viss avseenden så man tror det är en och samma person! Många skratt under helgen har de blivit! Misters bror och hans flickvän är supermysiga båda två. Har bara träffat dem ett par gånger tidigare, med det känns som om jag känt dem i i flera år! Skönt med sådana människor!
I lördags släpade jag runt på Mister med bror på jakt efter Dubliners, trodde att jag hade fått en släng av väl utvecklat lokalsinne, men icke då... hittade inte, till slut tröttnade bröderna och tog kommandot. Vi hamnade alltså inte på dubliners... Vi hamnade igenstans faktiskt, yrade runt i stockholmsnatten tills vi åkte hem, men många skratt blev det under tiden!
Söndagen spenderade jag och Mister hos min bror som också bor i sthlm. Träffade lilla söta brorsonen för första gången i dag. Han är tre månader och ursöt!
Har haft en av de bästa helgerna på länge =)
Och inte ens lite osams har vi varit... inte det minsta! Nu är jag hemma och min Mister är hemma hos sig och det är sååå tomt helt plötsligt... svårt att helt plötsligt behöva gå och lägga sig själv! Vi har sovit tillsammans nästan varje natt i drygt tre månaders tid... blir så svårt att somna ensam då.. =(
Men det får gå det med. Får vänta med att gosa tills i morgon!
Den som väntar på nåt gott...
Osså mammagao.. verkar som det blev en bar helg till slut i allla fall? Va e det för snygg kjol från kolla anna? måste jag få se! köpte en skjorta därifrån i veckan, superläcker, som alltid med koola anna!
Ha en bra vecka nu godingar!
*PÖSS*

2 kommentarer:

Vildängel sa...

Gose snuttan!! E de andreas på facebook som e din karla karl eller?? Nyfis som attan... *love*

Vildängel sa...

Ja du e på bild med nån andreas flera ggr i hans album..